COVID-19 en Maxhotel – Ons beleid

Wees gerust met onze verhoogde veiligheidsmaatregelen

Bij Maxhotel willen we u verzekeren dat de veiligheid van zowel onze gasten als ons personeel voor ons van groot belang is. Als reactie op Covid-19 hebben we verhoogde veiligheidsmaatregelen getroffen in zowel openbare ruimtes als onze hotelkamers. Ons handelen is in overeenstemming met de adviezen van het RIVM en de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

Ontvangst

We desinfecteren regelmatig onze openbare ruimtes, werkplekken en apparatuur gedurende de dag. We hebben veiligheidsschermen bij onze receptiebalies geplaatst en al het personeel is voorzien van verhoogde veiligheidsinformatie en gezichtsmaskers. Handdesinfecterend middel en gezichtsmaskers zijn indien nodig verkrijgbaar bij de receptie. Voor onze hotelgasten hebben wij bij de liften een hydroalcoholische geldispenser geplaatst welke gebruikt kan worden alvorens de lift te gebruiken om naar de hoger gelegen verdiepingen te gaan.

Kamers

Ons schoonmaakpersoneel neemt meer maatregelen om kruisbesmetting bij het schoonmaken van kamers te voorkomen. Dit omvat het gebruik van handdoeken van verschillende kleuren die voor elke kamer en badkamer worden veranderd. Daarnaast worden regelmatig gehanteerde artikelen, zoals afstandsbedieningen van televisies, telefoons, handgrepen, deuren en gordijnen, regelmatig gedesinfecteerd. Ons linnengoed wordt gewassen boven de 60 graden.

 

Openbare ruimtes

We will maintain a safe social distance and have installed posters and floor We zullen een veilige sociale afstand bewaren en hebben posters en vloerstickers geïnstalleerd om onze gasten te helpen hetzelfde te doen. Dit geldt ook voor onze liften, waar maximaal twee mensen die in dezelfde kamer verblijven, tegelijkertijd gebruik van mogen maken.

Voor meer informatie over het wijzigen van uw reservering, klik hier.

We look forward to seeing you soon at our safe, comfortable, and affordable hotel.

Wijzig uw boeking

Wijzig uw boeking kosteloos

Gezien de uitzonderlijke situatie waarmee we allemaal worden geconfronteerd als gevolg van Covid-19, willen we u op de hoogte houden van wat dit betekent voor uw reisplannen met betrekking tot Maxhotel Brussel.

We weten dat in deze moeilijke tijden veel mensen hun reisplannen niet kunnen voltooien vanwege overheidsbeperkingen. Daarom, als uw boeking is gemaakt voor 6 April 2020 en u niet kunt reizen vanwege overheidsbeperkingen, kunt u uw verblijfsdatum gratis wijzigen.

Als u rechtstreeks heeft geboekt via,maxhotel.com, geldt het volgende:

Als u uw reisplannen wilt wijzigen of uitstellen, kunt u kosteloos wijzigen naar een alternatieve datum. Als er een verschil in tarief is, moet u dit betalen, maar door af te zien van de wijzigingskosten, willen we ervoor zorgen dat u meer flexibiliteit heeft om uw reisplannen aan te passen. U kunt dit aanvragen via receptie@maxhotel.be. Dit is niet alleen de gemakkelijkste manier om wijzigingen aan te brengen, maar gezien het aantal oproepen dat we momenteel ontvangen, zal dit ook het snelst zijn. Houd er rekening mee dat vanwege het extreem grote aantal berichten een reactie enkele dagen kan duren.

Als u heeft geboekt via een van onze boekingspartners zoals Booking.com of Expedia.com, dan geldt het volgende:

U dient contact op te nemen met de agent of website waar u uw reservering heeft geboekt.

Wij danken u voor uw begrip

Door de huidige omstandigheden kan het langer duren dan normaal om op uw vragen te reageren. Bedankt voor uw geduld

Bovenal willen we u verzekeren dat de veiligheid, gezondheid en het welzijn van onze gasten en personeel altijd onze eerste prioriteit is geweest en altijd zal zijn. We zullen gastvrijheid blijven bieden in onze hotels, zodat gasten die willen of moeten reizen, dit kunnen blijven doen, mits de reisbeperkingen dit toelaten. Allemaal conform de normen die zijn opgesteld door het RIVM en de WHO. Vanaf vandaag, is ons hotel geopend en nemen we extra maatregelen om ervoor te zorgen dat u en ons personeel zo veilig mogelijk zijn tijdens uw verblijf. Voor details van deze maatregelen,klik hier.

We werken al meer dan 25 jaar in de hotelbranche en hebben in die tijd veel moeilijke situaties meegemaakt. Bij elke gelegenheid zijn we sterker geworden dankzij onze gasten en onze mensen. We would like to thank you personally for your support and we look forward to welcoming you back to Maxhotel soon.